Voor ons draait e-marketing om merkbeleving, om authenticiteit en oprechtheid. Om ideeën en ingevingen effectief in te zetten bij campagnes die niet alleen om geld draaien. Natuurlijk, het licht moet blijven branden, ook bij jouw bedrijf. Maar de tendens binnen de consumentenmarkt liegt er niet om: echtheid wordt steeds meer en steeds beter op waarde geschat. Stockfotografie, slechte deals, onoprechte boodschappen en verkooppraatjes, ze worden feillozer herkend. Het is dus zaak om goed na te denken over wat je als bedrijf uit kunt stralen. Waar zit het onderscheidend vermogen en hoe kun je op een waardevolle en langdurige wijze klanten aan je binden?

Qaraqter als voorbeeld

Kevin

In de tuin achter ons gebouw huppelt een konijn rond. Kevin hebben we hem gedoopt. Het feit dat we hem op humorvolle wijze op onze website als collega presenteren, zegt veel over hoe wij als bedrijf en als mensen in het leven staan. Niet heel gek dus dat we merken dat Kevin zo nu en dan een potentiële klant over de streep trekt om voor ons te kiezen.

QatchUp-jaarverslag

Vorig jaar hebben we veel moeite gedaan om ons jaarverslag eens heel anders de wereld in te sturen. We kozen ervoor om onze nieuwe opdrachtgevers, interessante projecten, personele wisselingen en ontwikkelingen omtrent onze eigen apps, met een eigen ontwikkelde webapplicatie QatchUp vorm te geven. Het eindresultaat was een nieuwsbrief en actiewebsite die hoge ogen scoorde bij onze klanten en in de maanden erna via-via allerlei nieuwe opdrachten heeft opgeleverd.

Choqolade

Ook offline marketing haalt regelmatig nog iets uit. Als eindejaarspresentje voor onze meest trouwe klanten, ontwierpen we in de herfst van 2012 enkele tientallen doosjes met bijzondere en bijzonder lekker choqolade. Dit gebaar werd rond de kersttijd uiteraard erg gewaardeerd. Maar ook wij hadden niet verwacht dat dit ons in 2014 nog eens een extra vormgevingsklus zou opleveren.

Marketing die werkt

Of het nou om een leuke, strakke of ludieke marketingcampagne gaat – of om een eenmalige actie die moet scoren – we willen met bovenstaande illustreren dat het juist die kleine of grote oprechte gebaren zijn die doorgaans meer effect en bijval oogsten. Elke maand een verzorgde e-mailnieuwsbrief met interessante, nuttige links of informatie versturen? Een spetterende actiesite opzetten om in heldere bewoordingen een nieuw milieuvriendelijk product aan te prijzen? Een bannercampagne opzetten om te laten zien hoe belangrijk jouw werknemers voor je zijn? Welk marketingkanaal of welke marketingmethode je ook wilt inzetten, wij helpen je graag om dat echte geluid de wereld in te helpen. Je kunt bij ons terecht voor:

  • Zoekmachine-optimalisatie
    Genereer meer bezoekers door je website te optimaliseren voor Google.
  • Actiewebsites
    Promoot een product of dienst door middel van een verleidende actiesite.
  • HTML-mailings
    Communiceer per e-mail met je klanten en versterk je merkwaarde.
  • Bannercampagnes
    Adverteer op andere websites met behulp van online bannering.

"Marketing met Qaraqter" betekent voor jou één aanspreekpunt, één factuur en overzichtelijke kosten. Dus: ook meetbaar resultaat uit jouw marketingactiviteiten halen? Kom gewoon eens langs voor een oriënterend gesprek.

Zin om samen te werken?

Vraag direct een vrijblijvende offerte aan

Offerte aanvragen

Nog meer te vertellen? We nemen altijd even contact op per e-mail of telefoon om te zorgen dat we op één lijn zitten.

Offerte verzenden